13 lutego 2016

Własnoręcznie robione kartki ;)

          Walentynki tuż tuż, a właściwie jutro :D Dlatego też postanowiłam wytężyć swoją wyobraźnie, pomysłowość i w końcu wpadłam na genialny pomysł. Otóż z okazji Walentynek zrobiłam dwie propozycję kartek na tą okazję. Pierwsza to serduszko złożone wielu, naprawdę wielu różyczek.
Natomiast druga to dowcipny rysunek :D

          Oto rezultaty mojej pracy:

Foto: Artystyczne Maleństwo

Foto: Artystyczne Maleństwo
Foto: Artystyczne Maleństwo
          Szczerze przyznam kartka jest trudna do wykonania. Bardzo pracochłonna, wymagająca precyzji i przede wszystkim cierpliwości. Natomiast efekt końcowy jest powalający więc warto poświęcić troszkę czasu na jej wykonanie. Jeszcze fajniej jest gdy osoba, która ją dostanie najzwyczajniej opadnie jej szczęka :D Wtedy wiadomo, że warto było coś własnoręcznie zrobić. Nasza połówka będzie zachwycona, bo będzie wiedzieć, że prezent jest prosto z serduszka ;) 
          Druga kartka jest z domieszką delikatnego dowcipu ;) Każdy facebookowicz wie dokładnie co to znaczy Lubię to ! i nie raz klika ten znaczek :P Zresztą co tu dużo pisać. Zobaczcie sami.
      
Foto: Artystyczne Maleństwo


Foto: Artystyczne Maleństwo
Foto: Artystyczne Maleństwo   

Mam nadzieję, że moje propozycję
na 
Walentynki przypadły Wam do gustu ;) 

Pozdrawiam,
Artystyczne Maleństwo :* :* :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz