20 stycznia 2016

Rysowanie w 3D

          Coraz bardziej popularne jest rysowanie 3D. Jako, że JESTEM samoukiem zawsze chciałam nauczyć się rysować w wymiarze 3D. Cieniowanie opanowałam już można powiedzieć do perfekcji ;) więc trzeba było w końcu zrobić krok do przodu i zająć się poszerzaniem swoich umiejętności w rysowaniu. Mówiąc szczerze jest to ogromna praca, ponieważ każdy detal musi być podkreślony idealnie, aby oddać wrażenie trójwymiarowości. W internecie na temat rysowania w 3D jest wiele filmików. Dzięki nim można odkryć tajniki tej czynności, co jest później bardzo pomocne w rysowaniu. Artyści rysują różne rzeczy począwszy od drabiny opierającej się o ścianę po puszkę Cola-Coli. Wrażenie jest oszałamiające. Zobaczcie sami.





          Z kolei JA postanowiłam narysować coś w tematyce obecnie panującej, czyli zimy. Zimno wszędzie, ciemno wszędzie. Co to będzie, co mi wyjdzie :D Powoli krok po kroczku zaczęłam rysować metodą prób i błędów mojego Bałwanka ;) Tak, dobrze przeczytaliście Bałwanka, bo co kojarzy się z zimą? Oczywiście śnieg i lepienie bałwanów :P Co prawda długo dopracowywałam Go, ale w końcu skończyłam ;) Dumna z siebie jak paw. Efekt jak dla mnie na pierwszy rysunek w 3D jest oszałamiający. Nie myślałam, że aż tak będzie on realistyczny. Oceńcie sami ;)

Foto: Artystyczne Maleństwo
Pozdrawiam,
Artystyczne Maleństwo


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz